Jó-e nekünk az Ügyfélkapu+?

Jó-e nekünk az Ügyfélkapu+?By: Kovács Lajos Published on: 20/01/2025

Ebben a cikkben megvizsgáljuk, hogy miért is fontos a kétfaktoros azonosítás, mit jelent a változás, és milyen visszásságok vetődtek fel az Ügyfélkapu+ bevezetésével kapcsolatban.

Biztonságtudatosság
Jó-e nekünk az Ügyfélkapu+?

 Hogyan védekezzünk az érzelmi manipulációs online csalások - a Social Engineering - ellen.

 Hogyan védekezzünk az érzelmi manipulációs online csalások - a Social Engineering - ellen.By: Kovács Lajos Published on: 13/11/2024

A "social engineering" vagyis érzelmi manipulációs csalás egyre gyakoribb jelenség az online világban.

Biztonságtudatosság
 Hogyan védekezzünk az érzelmi manipulációs online csalások - a Social Engineering - ellen.

A Leggyakoribb Online Csalások, Amelyeket Érdemes Elkerülni

A Leggyakoribb Online Csalások, Amelyeket Érdemes ElkerülniBy: Kovács Lajos Published on: 29/10/2024

Az online csalások napról napra szofisztikáltabbak, így mindannyiunknak fontos tudatosítani, hogy milyen módszerekkel próbálnak minket csapdába ejteni.

Biztonságtudatosság
A Leggyakoribb Online Csalások, Amelyeket Érdemes Elkerülni

A biztonság szerepe a vállalati sikerben: Miért nem elég csak az informatikusra hagyatkozni?

A biztonság szerepe a vállalati sikerben: Miért nem elég csak az informatikusra hagyatkozni?By: Kovács Lajos Published on: 15/10/2024

A modern vállalatok számára a biztonság kérdése soha nem volt még ennyire kritikus. Míg sok cégvezető úgy gondolja, hogy a cég védelme kizárólag az informatikusok feladata.

Biztonságtudatosság
A biztonság szerepe a vállalati sikerben: Miért nem elég csak az informatikusra hagyatkozni?